sobre mi


SOBRE MI

Em dic Xènia Burgués Mirada sóc alumna al INS Almatà. Vaig néixer el 25 de desembre de l'any 2005 tinc un germà de 14 anys, la meva mare és diu Mercè i el meu pare Josep.
Vaig anar a la llar d'infants Patufet després de P3 a 6è vaig anar a l'escola MONT-ROIG.
He practicat molts esports però a 5è em vaig apuntar a rítmica i es l'esport que més m'agrada de tots els que he fet: a 5è vaig fer BEYONCE amb mans lliures, a 6è em van pujar al club i amb el meu conjunt vam fer de animals i aro, a primes d'ESO  vam fer d'avatars i aro. Anem als campionats de Copa Catalana.
M'agradaria fer el batxillerat a LLeida a l'episcopal i la carrera d'INEFC a Barcelona amb el meu cosí. M 'encantaria formar un de rítmica Barcelona, amb el conjunt que estic ara. 
La veritat que em dona igual a on viure de gran com si visc a HOLLYWOOD em dona igual.



Comentarios

Entradas populares de este blog

TEMA 3 EL VASSALLATGE

ROMA